Odjazd zabytkowego pociągu
Drodzy uczestnicy Lindy on Track 2016!
W tym roku z przyczyn technicznych rozpoczniemy naszą podróż nie w Krakowie, ale w Skawinie, oddalonej o ok. 16 km od centrum Krakowa. Będziemy się starali zapewnić wszystkim uczestnikom jak najbardziej komfortowe warunki podróży.
Nasz pociąg przyjedzie na Dworzec Kolejowy w Skawinie (ul. Władysława Sikorskiego 18) o 11:30 a odjedzie o 12:00. Do Zakopanego przyjedziemy ok. godziny 19:00 (nasza podróż potrwa ok. 7 godzin podczas których pokonamy dystans 140km).
Organizatorzy zapewniają transport specjalnymi autobusami na trasie Kraków - Skawina dla wszystkich uczestników. Autobusy odjadą z przystanku przy ul. Kurniki o godzinie 9:45 i 10:00. Prosimy o przybycie na przystanek przynajmniej kilka minut przed odjazdem. Nasze autobusy wyruszą punktualnie.
Lista Oczekujących dla partnerek
Niestety, aby utrzymać właściwe proporcje partnerów i partnerek na warsztatach i imprezach na Lindy on Track 2016, nie możemy przyjąć więcej partnerek rejestrujących się bez partnerów na poziom Intermediate (średniozaawansowany) oraz na Party Pass. Postarajcie się znaleźć partnerów i zarejestrować w parze lub poczekajcie aż poprawią się proporcje w grupach. Skontaktujemy się z Wami jak tylko miejsce będzie dostępne.
Rejestracja rusza już za 2 dni!
Drodzy, KMiTa Swing z dumą ogłasza, że za 2 dni zostanie otwarta rejestracja na drugą edycję międzynarodowego festiwalu Lindy on Track: Take the A Train!
Zajrzyjcie na naszą stronę internetową i fanpage:
https://www.facebook.com/lindyontrack/
Więcej szczegółów już wkrótce!
Ważne informacje dotyczące wagonów
Zapraszamy do zapoznania się z wagonami które będę do naszej dyspozycji podczas piątkowego przejazdu. Nasz skład będzie stanowiło 6 wagonów, trzy pierwsze będą wagonami przeznaczonymi do siedzenia, kolejno wagon barowy, taneczny i bagażowy. Każdy z wagonów będzie miał unikatową nazwę według poniższego schematu.
Aby przybliżyć wygląd i charakter niektórych z naszych wagonów zapraszamy do krótkiej lektury.
Wagon osobowy nr 024122 serii C
Znajdujący się w Skansenie wagon o numerze 024122, reprezentuje serię dwuosiowych wagonów 4 klasy, budowanych od 1921 roku dla Niemieckich Kolei Państwowych. Konstrukcję nadwozia wagonu wyróżnia brak pomostów przejściowych. Wejście do przedziałów pasażerskich odbywało się indywidualnymi bocznymi drzwiami, dlatego wagony tego typu powszechnie nazywano boczniakami. Przechodzenie między przedziałami było możliwe po zewnętrznych stopniach zamontowanych wzdłuż pudła. Znajdujący się w Skansenie egzemplarz został odbudowany w 1992 roku w ZNTK w Ostrowie Wielkopolskim.
Producent: poch. niemieckie, rok budowy 1924
Zdjęcie wagonu:
Dane techniczne:
Liczba osi | 2 |
Długość ze zderzakami | 13,92 m |
Rozstaw osi | 8,5 m |
Liczba miejsc siedzących | 66 |
Prędkość maksymalna | 60 km/h |
Ogrzewanie | parowe |
Wagon pocztowy nr 040 314 Gmhx
Wagony tego typu służyły do przewozu przesyłek pocztowych, głównie listów i paczek. Wnętrze dzieliło się na magazyn i kancelarię, gdzie pracownicy poczty (ambulanserzy) segregowali przesyłki listowe wg miejscowości, do których miały zostać dostarczone. Wagon przystosowany był również do odbioru przesyłek podczas postoju na stacjach pośrednich. Znajdujący się w Skansenie czteroosiowy wagon pocztowy budowy niemieckiej został wyremontowany w ZNTK w Ostrowie. Zewnętrzne wyposażenie i oznakowanie wagonu jest zgodne z jego pierwotnym przeznaczeniem. Wnętrze zostało przystosowane do pełnienia funkcji wagonu barowego. Jego uniwersalność pozwala na wykorzystywanie m.in. do przeprowadzania prezentacji podczas przejazdu pociągu.
Producent: Niesky (Niemcy), rok budowy 1930
Zdjęcia wagonu:
Dane techniczne:
Liczba osi | 4 |
Długość ze zderzakami | 21,25 m |
Rozstaw czopów skrętu | 14,00 m |
Liczba miejsc siedzących | 34 |
Prędkość maksymalna | 60 km/h |
Ogrzewanie | parowe, indywidualne piecowe |
Wagon osobowy nr 026 458 serii Ci
Zamówione przez Niemieckie Koleje Państwowe dwuosiowe wagony trzeciej z otwartymi pomostami stanowiły budowaną w Niemczech od 1928 roku serię znormalizowanych wagonów stalowej konstrukcji. Odbudowany w ZNTK w Ostrowie Wielkopolskim w 1992 roku wagon otrzymał wystrój wnętrza odpowiadający dawnej klasie 4 kolei niemieckich.
Producent: Waggonfabrik von Gotha (Niemcy), rok budowy 1929
Zdjęcie wagonu:
Dane techniczne:
Liczba osi | 2 |
Długość ze zderzakami | 13,92 m |
Rozstaw osi | 8,5 m |
Liczba miejsc siedzących | 48 |
Prędkość maksymalna | 60 km/h |
Ogrzewanie | parowe |
Zniżki dla grup
Ważna wiadomość!
Ekipa Lindy on Track ogłasza możliwość grupowego zakupu biletów na wydarzenie. Żeby otrzymać 20% zniżki od ceny regularnej należy zebrać co najmniej 6 osób. Dodatkowy warunkiem jest zbalansowany skład grupy pod względem liderów i folowerek, lub większa liczba liderów. Osoby zainteresowane zniżką zachęcamy do bezpośredniego kontaktu poprzez formularze kontaktowe.